L'Academia del Cine Asturiano. Lluces, motor.

L’Academia del Cine Asturiano. Lluces, motor.

Les xornaes del Industry Days d’Asturies, entamaes pol Festival Internacional de Cine de Xixón na pasada edición, supunxeron un positivu alcuentru ente profesionales del sector cinematográficu asturianu que llevaben tiempu desconectaos ente sí.  Selmanes dempués, la realizadora Teresa Marcos convoca a un grupu de cineastes  a una xunta n’Uviéu cola intención inicial de valorar la posibilidá de reactivar ARDA (Asociación de Realizadores y Directores Asturianos) como puntu d’alcuentru continuu.

Dempués d’un fondu análisis surde’l propósitu de crear daqué distintu y capaz d’aunar y englobar a tolos departamentos responsables de la creación cinematográfica: una Academia del Cine Asturiano.

A partir d’entós, un equipu de trabayu encargase de dir ellaborando unos estatutos marco iniciales d’esta asociación, tomando como base tola documentación disponible nes distintes Academies estatales.

D’ente les finalidaes de l’Academia del Cine Asturiano la primera va ser la d’identificar el cine asturiano y toes aquelles persones que dende los distintos oficios cinematográficos fáenlo realidá. Tamién aunar el sector, siendo un puntu d’alcuentru permanente nel que podamos intercambiar idees y conocimientos que nos permitan crecer y ameyorar nel nuesu nivel artísticu y técnicu. El propósitu últimu va ser dignificar el cine asturiano, realizando una llabor  d’espardimientu pedagóxicu ente’l públicu y les instituciones, dándo-y relevancia al valor patrimonial que tien que tener la producción cinematográfica y la xente que nos dedicamos a ella.

 

Presentación ente profesionales

Asina’l vienres 9 de febreru de 2018 nel salón d’actos del Colexu Públicu Xovellanos tuvo llugar la primer xunta informativa pa presentar l’Academia del Cine Asturiano, abriendo yá la iniciativa más allá del grupu promotor.

La directora Melania Fraga, el director Pablo A. Quiroga Prendes, el director de fotografía Juan Tizón, la xefa de producción Aída Gaitero y l’actriz María Cotiello, encárguense d’esponer estos primeros puntos básicos énte la presencia de más de 40 profesionales que s’averaron a la convocatoria.

Tres un turnu d’entrugues y alderique, convócase a toles persones interesaes a que s’inscriban y que participen na primer asamblea estraordinaria de l’Academia del Cine Asturiano, fechada pal día 23 de febreru.

Equí tenéis los estatutos, la ficha d’inscripción y la convocatoria para la primer asamblea col so orde del día. Quedáis convidaos /es a participar.

 

Encuentro informativo de la Academia de Cine Asturiano

9 de febreru 2018
Colegio Público Jovellanos de Xixón

La Academia del Cine Asturiano. Luces, motor.

Las jornadas del Industry Days de Asturias, organizadas por el Festival Internacional de Cine de Xixón en la pasada edición, supusieron un positivo encuentro entre profesionales del sector cinematográfico asturiano que llevaban tiempo desconectados entre sí.  Semanas después, la realizadora Teresa Marcos convoca a un grupo de cineastas  a una reunión en Uviéu con la intención inicial de valorar la posibilidad de reactivar ARDA (Asociación de Realizadores y Directores Asturianos) como punto de encuentro continuo.

Después de un análisis exhaustivo surge el propósito de crear algo diferente y capaz de aglutinar y englobar a todos los departamentos responsables de la creación cinematográfica: una Academia del Cine Asturiano.

A partir de entonces, un equipo de trabajo se encarga de ir elaborando unos estatutos marco iniciales de esta asociación, tomando como base toda la documentación disponible en las distintas Academias estatales.

De entre las finalidades de la Academia del Cine Asturiano la primera será la de identificar el cine asturiano y todas aquellas personas que desde los distintos oficios cinematográficos lo hacen realidad. También cohesionar el sector, siendo un punto de encuentro permanente en el que podamos intercambiar ideas y conocimientos que nos permitan crecer y mejorar en nuestro nivel artístico y técnico. El propósito último será dignificar el cine asturiano, realizando una labor  de difusión pedagógica entre el público y las instituciones, dándole relevancia al valor patrimonial que tiene que tener la producción cinematográfica y la gente que nos dedicamos a ella.

 

Presentación entre profesionales

Así el viernes 9 de febrero de 2018 en el salón de actos del Colegio Público Jovellanos tuvo lugar la primer reunión informativa para presentar la Academia del Cine Asturiano, abriendo ya la iniciativa más allá del grupo promotor.

La directora Melania Fraga, el director Pablo A. Quiroga Prendes, el director de fotografía Juan Tizón, la jefa de producción Aída Gaitero y la actriz María Cotiello, se encargaron de exponer estos primeros puntos básicos ante la presencia de más de 40 profesionales que acudieron a la convocatoria.

Tras un turno de preguntas y debate, se convoca a todas las personas interesadas a que se inscriban y que participen en la primera asamblea extraordinaria de la Academia del Cine Asturiano, fechada para el día 23 de febrero.

 

Aquí tenéis los estatutos, la ficha de inscripción y la convocatoria para la primera asamblea con su orden del día. Quedáis invitados/as a participar.

Deja un comentario

Tu email nunca se publicará.