14 de febreru, asamblea de l’Academia del Cine Asturiano

La Junta Directiva de la Academia del Cine Asturiano, de conformidad con su artículo 20, convoca  a las personas asociadas a la Asamblea extraordinaria que tendrá lugar en Salón de Actos del CONSEYU DE LA MOCEDÁ Av. Manuel Llaneza, 68, 33208 , Gijón  el próximo viernes 14 de febrero a las 19.35h en primera convocatoria y 19.45h en segunda convocatoria. Siendo el orden del día:

La Xunta Directiva de l’Academia del Cine Asturiano, de conformidá col so artículu 20, convoca a les  persones asociades a l’Asamblea estraordinaria que va tener llugar nel Salón d’Actos del CONSEYU DE LA MOCEDÁ Av. Manuel Llaneza, 68, 33208 , Xixón  el próximu vienres 14 de febreru a les 19.35h en primer convocatoria y 19.45h en segunda convocatoria. Siendo l’orde del día:

  1. Lectura y aprobación del acta anterior /llectura y aprobación del acta anterior
  2. Estado de cuentas /Estáu de cuentes.
  3. I Conferencia del Cine Asturiano
  4. III Encuentro de Academias de Cine peninsulares / III Alcuentru d’Academies de Cine peninsulares.
  5.   Ruegos y preguntas. / Encamientos y entrugues

Para participar activamente en esta Asamblea, recordamos a las personas Académicas y/o Asociadas que deberán tener al corriente el pago de las cuotas establecidas.

Para participar activamente nesta Asamblea, recordamos a les persones Académiques y/o Asociaes que tendrán de tar al corriente de pagu de les cuotes establecíes.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.